Să ne distrăm cu David!

Să ne distrăm cu David!

  • Dezvoltarea limbajului “Cățelușul Toto”,Memorizare, Grupa Mijlocie, Nivel de vârstă 4-5 ani (Vieru Mădălina)

Dragii mei, pentru astăzi vă propun poezia “Cățelusul Toto”. Scopul acestei activități este distracția și exersarea memoriei. Distracție plăcută!

Cățelușul Toto
Vrea ședință foto,
Dorind așadar
Să devină star.

Ham-ham-ham, îmi place,
Nu aveți ce-mi face,
Chiar dacă-s pitic,
Sunt un cățel chic.

Ce spuneți prieteni
Despre al meu amic,
O fi având dreptate,
Chiar e un cățel chic?



  • Joc de rol “Invitație la ceai”, Grupa Mică, Nivel de vârstă 3-4 ani (Grigorescu Lorena)

Puneți la cale o petrecere cu ceai (mai ales dacă aceasta se ține în aer liber va fi binevenită). Copilul va avea ocazia să învețe și reguli legate de bunele maniere. Profitați de zilele însorite de vara pentru a “savura” un ceai chiar în propria grădină. Aveți nevoie de un set de ceai (de jucărie sau din material de plastic) și de un vas cu apă. Invitați-l pe cel mic la o petrecere cu ceai , învățați-l să pună apă în ceainic și să-l toarne în cești. Nu numai că-și va îmbunătați motricitatea fină, dar va învăța și despre una dintre proprietățile apei: întotdeauna apa cade în jos. Pentru ca jocul să fie și mai distractiv, puteți să vă costumați. Va fi foarte distractiv pentru copil să întruchipeze personajele preferate sau să vă vadă pe dumneavoastră făcând acest lucru. Profitați de acest joc și încurajați-l să intre în mici jocuri de rol. Distracție plăcută!



  • Activitate plastică “Pictura distractivă”, Grupa Mini, Nivel de vârstă 2-3 ani (Rădulescu Florina)

Copiilor le place foarte mult să fie creativi și să-și folosescă imaginația. De aceea, vă propun astăzi să pictăm folosind ca șabloane legumele și fructele, pe care le aveți la îndemână în casă. Vă invităm, dragi copii și părinți să mergeți în cămară și să aduceți câte un fruct și câte o legumă. Le veți tăia pe fiecare în jumătate și șabloanele sunt gata. Veți avea nevoie apoi de farfurii din plastic în care veți pune câte o culoare. Fiecare șablon va avea culoarea lui! Apoi vă invit să descoperiți modelele realizate de fiecare șablon în parte. Abia aștept să îmi arătați lucrările voastre!Spor la lucru și distracție plăcută!



  • Cu emoție și bucurie pășim spre școală…

Draga mea grupa mare,

Iată-ne ajunși la finalul grădiniței, un final puțin mai altfel, pe care noi, cei mari, nu îl vom uita poate niciodată. Pentru voi, dragii mei copii, călătoria pe acest tărâm magic al Grădiniței lui David, a luat sfârșit. Iată-ne ajunși la ceas de rămas bun. Aș fi vrut să vă spun multe, dar cuvintele sunt atât de puține, atât de sărace pentru a cuprinde tot ce simt în aceste clipe! Voi spune doar mulțumesc! E un cuvânt simplu, dar e un cuvânt în care se ascund povești întregi pe care le-am trăit împreună, e un cuvânt cu o încărcătură emoțională deosebită, e un cuvânt plin de clipe magice trăite aici, la grădi! Fiindcă experiența pe acest tărâm alături de voi a fost magică! Acum încheiați un capitol din cartea vieții voastre și vă pregătiți, cu nerăbdare și emoții totodată, pentru cel de-al doilea, unde sunt sigură că veți avea parte doar de ce este mai bun. Pentru voi este un nou început, pentru mine este un capăt de drum al carierei mele de dascăl pe care sunt fericită că am încheiat-o alături de voi. Amintirile legate de anii petrecuți în grădiniță se vor pierde poate. De aceea haideți să închideți ochii și să vă imaginați că ne îmbrățișăm așa cum o făceam în fiecare dimineață, apoi să vă răspundeți la întrebarea pe care o puneam zilnic: Ce v-a plăcut la grădiniță și de ce? Amintirile vor reveni și vă veți bucura acum de ele. Vă doresc să fiți mereu sinceri și spontani, să faceți întotdeauna alegerile corecte și să fiți mereu înconjurați de oameni simpli și frumoși sufletește. Să învățați să prețuiți adevăratele valori și să fiți mereu veseli așa cum vă știu! Ziua de ieri să fie amintire și cea de mâine promisiune. Astăzi însă, bucurați-vă de ceea ce ați reușit și fiți mândri de voi! Felicitări pentru absolvire! Cu drag, doamna Doinița!




  • Activitate pratică “Brățara prieteniei”, Grupa Mijlocie, Nivel de vârstă 4-5 ani (Vieru Mădălina)


Prietenii sunt foarte importanți pentru cei mici. Astăzi vă propun o activitate distractivă cu ajutorul căreia copiii vor învața să facă brățări pentru prietenii lor.
Materiale necesare:
-foarfecă
-bucăți de material subțire
-paiete
-carioci

Pasul 1️
Taie o fâșie de material, lată de 2 cm.
Pasul 2️
Scrie numele celui mai bun prieten pe materialul tăiat. Roagă-l pe unul dintre părinți să te ajute.
Pasul 3️
În continuare, părintele te va ajuta să calci bucata de material.
Pasul 4️
Cu atenție, taie cu foarfeca 2 cm din fiecare capăt al brățării pentru a o lega. Nu uita să decorezi brățara după gustul tău. Scopul acestei activități este distracția, dezvoltarea creativității și a imaginației. Spor la lucru!




  • Activitate practică “Creioane personalizate”, Grupa Mică, Nivel de vârstă 3-4 ani (Grigorescu Lorena)

Pentru astăzi vă propun să înfrumusețați, împreună, instrumentele de scris și creioanele colorate. Pentru a putea capta atenția celui mic aveți nevoie de ajutorul ochilor mobili, mini pampoanelor si sarmă plușată. Mai jos am atașat câteva idei, de unde vă puteți inspira. Spor la treabă!




  • Activitate practică “Pescarii veseli”, Grupa Mini, Nivel de vârstă 2-3 ani (Rădulescu Florina)

Astăzi vă propun să mergem la pescuit. Captarea atenției se va realiza prin invitarea celui mic să se costumeze în pescar. Va avea nevoie de o palărie, ochelari de soare, o vestă și un scaun. Apoi, vă invit să realizați împreună materialele necesare. Veți avea nevoie de:· sârmă plușată colorată· tuburi de hârtie igienică· Cartoane colorate· ochi pentru pește· un băț sau un alt obiect pe care să-l folosiți ca undiță de pescuit

Instucțini: În primul rând, creați peștii, folosind sârma plușată colorată după modelul indicat. Apoi acoperiți tuburile de hârtie igienică cu hârtii colorate în funcție de culorile peștilor, sau le puteți picta. Pentru a face undița de pescuit, acoperiți un obiect precum un băț sau un creion cu sârmă plușată conform modelului indicat. Acum sunteți gata de pescuit! Fiecare pește prins va fi așezat în tubul care corespunde culorii peștelui. La final vor număra peștii din fiecare tub. Astfel cei mici se vor distra, dar mai ales își vor dezvolta motricitatea fină a mâinii. Distracție și multă voie bună!



  • Activitate practică “Oameni din bețișoare”, Grupa Mare, Nivel de vârstă 5-6 ani (Ezaru Doina)

Vă invit să construiți mai mulți oameni din bețișoare colorate, dar nu oricum, ci în diferite poziții specifice exercițiilor fizice. Și pentru că mișcarea reprezintă sănătate pentru corpul nostru, puteți și voi să executați aceleași figuri ca gimnaștii voștri confecționați. Distracție plăcută!




  • Joc distractiv “Șarpele jucăuș”, Grupa Mijlocie, Nivel de vârstă 4-5 ani (Vieru Mădălina)

Dragii mei, astăzi vă invit la distracție și de aceea vă propun jocul “Șarpele jucăuș”. Regulile jocului:° Pentru început, fiecare jucător va da cu zarul iar cel care obține cel mai mare număr, va începe jocul. Apoi, jucătorii aruncă cu zarul și înaintează câte căsuțe indică acesta.°Când unul dintre jucători ajunge pe căsuțele speciale, va trebui să urmeze direcția indicată și să se deplaseze în căsuța marcată (în sus sau în jos).°Câștigă jucătorul care reușește să ajungă primul la finalul traseului.Scopul acestui joc este distracția. Distracție plăcută!




  • Activitate practică “Borcanul cu sclipici”, Grupa Mică, Nivel de vârstă 3-4 ani (Grigorescu Lorena)

Pentru captarea atenției aveți nevoie de:-borcan (cu capac)-lipici transparent lichid-sclipici de toate felurile-paiete. Toate acestea le puneți într-un borcan și cei mici vor rămane plăcut impresionați de surpriza de a le vedea cum plutesc încet și apoi se așează pe fundul borcanului când acesta este mișcat. Spor!



  • Activitate practică “Colier din paste făinoase”, Grupa Mini, Nivel de vârstă 2-3 ani (Rădulescu Florina)

Cu siguranță cei mici vor fi încântați să-și creeze propriul colier din paste făinoase colorate. Nu numai că își vor dezvolta motricitatea fină, dar vor învăța și să se concentreze, să fie atenți pe parcursul unei activități. În plus îi puteți învăța să lucreze după un model (de exemplu, va alterna paste de 2-3 culori pentru a obține colierul). Captarea atenției se va realiza prin așezarea materialelor de lucru în vase colorate și atractive.Pentru a realiza colierul veți avea nevoie de :- paste făinoase mai mari,- acuarele,- sârma plușată care se poate modela sau o panglică colorată.Pentru început veți picta pastele sau le veți cufunda în acuarele. Lăsați-le apoi să se usuce bine. După aceea puteți începe să înșirați pastele pe sârma plușată, lasându-l pe cel mic să-și folosească mâinile cât mai mult, în timp ce trage de sârmă și înșiră pastele pe ea.Spor la lucru! Aștept să îmi prezentați colierele voastre!



  • Activitate practică “Acvariul cu pești”, Grupa Mare, Nivel de vârstă 5-6 ani (Ezaru Doina)

Pentru că este vară și știu că vă este dor de mare, m-am gândit să vă propun un craft, și anume „Acvariul cu pești”. Etapele craft-ului le puteți găsi în imaginile anexate. Scopul activității este distracția și exersarea unor deprinderi practice. Spor la lucru și distracție plăcută!


  • Joc “Comanda trei”, Grupa Mare, Nivel de vârstă 5-6 ani (Ezaru Doina)

De multe ori, copiii au tendința de a uita să urmeze toate instrucțiunile pe care le primesc. De aceea scopul acestui joc este de a-i obișnui, într-un mod amuzant, să nu mai uite sarcinile pe care le au de îndeplinit în cadrul unor rutine zilnice (cum ar fi: să se dezbrace de pijama, să-și ia hainele de casă și să își ducă singuri paharul cu apă pe care l-au avut în cameră pe timpul nopții, fără să i se mai spună). Practic „Comandă trei” va fi o comasare a trei dintre activitățile zilnice pe care copiii trebuie să le facă. Astfel, în loc să le spuneți „Dezbracă-te de pijama, îmbracă-te cu hainele de stat în casă și vino la bucătărie cu paharul din camera ta” precizați doar „Comanda trei”. Copiii vor ști imediat ce au de făcut și vor crește șansele să parcurgă toate etapele rutinei de dimineață, fără să mai fiți nevoiți să le mai reamintiți mereu. Folosiți „Comanda trei” pentru orice alte activități de zi cu zi, determinându-i să fie ordonați și receptivi întreaga zi. De asemenea dați-le ocazia să folosească aceeași comandă cu voi, dar cu activitățile dorite de ei și pe care, la fel ca cei mici, poate le uitați. Spor!


  • Dezvoltarea limbajului “Ceșcuța cu iubire”,Memorizare, Grupa Mijlocie, Nivel de vârstă 4-5 ani (Vieru Mădălina)

Dragii mei, astăzi vă propun poezia “Ceșcuța cu iubire” scrisă de Oltea Paraschiv.
Bucurați-vă de aceste versuri, distrați-vă și dacă vă plac, memorați-le.



Call Now Button