Grupa mică în acțiune!

Dragii noștri mari și mici, vă invităm cu drag la joacă!

De aceea, vă propun câteva activități, cu ajutorul căruia să mențineți copiii departe de dispozitive precum telefonul, tableta sau televizorul, pe care în această perioadă le folosiți în exces.

Sportul a fost şi rămâne o formă de educaţie prin întrecere şi mişcare, dar şi un factor de întărire a sănătăţii! De aceea, sportul este recomandat în fiecare dimineaţă!
Vă sugerez câteva exerciții de înviorare:
-aplecări ale capului față/spate;
-aplecări ale capului stânga/dreapta;
-rotiri ale capului stânga/dreapta;
-rotiri ale brațelor față/spate;
-palmele la piept și arcuim bratele;
-palmele pe șolduri și răsucim spatele;
-palmele pe sold și ne aplecăm stânga/dreapta;
-sărituri ca mingea;
-alergare cu pași rapizi;
-alergare cu genunchii la piept;
15 minute de gimnastică de înviorare dimineața, vă vor ajuta să fiți sănătoși și în formă maximă întreaga zi!

  • Cursa cu obstacole-Nivel de vârstă, 3-4 ani;

Amenajați în casă un traseu cu obstacole ce trebuie sărite, tuneluri ce trebuie străbătute pe coate și un munte de perne, ce trebuie escaladat. Deși va fi o activitate solicitantă, distracția de care veți avea parte va fi deplină. Jocurile pot fi jucate cu ușurință de copii cu vârste cuprinse între 3 ani si 4 ani.

 

  • Farfuria cu bule de săpun-Nivel de vârstă, 3-4 ani;

Cum se joacă?
Tot ce aveți nevoie pentru această activitate distractivă este o farfurie mică, un pai de băut, detergent lichid de spălat vase şi apă de la robinet.Cu grijă turnați 2 picături de detergent în farfurie, apoi puțină apă (lăsați apă să curgă peste detergent pentru a se forma câteva spume)! Așezați apoi farfuria pe o suprafață plană, solidă, cum ar fi masa din bucătărie. Pentru a creea bulele, suflați uşor şi încet în apa cu detergent, dar nu prea repede, pentru că nu va funcționa! Lent și constant!
După ce îi arătați copilului cum se procedează, lăsați-l să încerce, însă aveți grijă să nu inspire aerul în loc să îl expire!

 

  •              Povestea ,,Scufița Roșie”-Nivel de vârstă, 3-4 ani;

Sarcini părinte-copil:
-Părintele citește povestea integral.
-Copilul ascultă textul.
-Părintele îi pune întrebări: -Cum se numește povestea?/-Unde o trimite pe Scufița Roșie?/-Ce o povățuiește mama înainte de plecare?/Cu cine se întâlnește Scufița Roșie în pădure?/-Ce o îndeamna lupul să facă?/-De ce este schimbată înfățișarea bunicii?/-Ce pățește Scufița Roșie?/-Cine le scapă de lup pe Scufița Roșie și pe bunică?.
-Părintele propune un joc copilului. Va prezenta povestea pe scurt, dar vor fi cuvinte lipsa.
-Copilul ascultă și completează spațiile libere folosind cuvintele potrivite. Este ajutat/sau nu de părinte.
-Părintele îi propune să povestească cu ajutorul imaginilor.
-Copilul privește cu atenție imaginile și discută despre ceea ce vede, fiind/sau nu ajutat de părinte.
-Părintele propune un joc ,,Potrivește imaginile”.
-Copilul priveste mai întai ilustratiile, în ordinea data de cifre. Imaginile sunt amestecate de către părinte. Copilul căuta să reconstruiască povestea în ordinea corectă.
-Copilul colorează o scenă/personaj din poveste.

 

 

 

Cu drag, Lorena Grigorescu



Call Now Button